I. Financiare
În primul rând faci economii consistente comparativ cu situația în care utilizezi creditele fără abonament.
Să presupunem că nu ai nici un abonament și ai acumulat 50 credite când ți-ai creat contul.
1. Dacă rămâi la acest nivel, vei putea consuma creditele plătind cu ele opțiuni de promovare (Premium, Evidențiat, Re-publicare).
Dacă însă ai avea un abonament (de ex. Silver, Gold, Platinum) vei plăti mai puțin atunci când cumperi opțiuni de promovare deoarece fiecare abonament premium vine cu un discount, care se aplică la achiziția de opțiuni de promovare. Dacă ai avea abonament premium (de ex. Gold) ai avea un discount de 25%, deci vei plăti cu 25% mai puțin.
2. Dacă tot vrei să rămâi cu același tip de cont, atunci când site-ul trimite automat credite bonus utilizatorilor săi (le încarcă automat portofelul), vei primi un anumit număr de credite. Să zicem credite in valoare de 50 Lei. Dacă ai avea abonament premium (de ex. Gold) ai primi cu 40% mai multe credite (adică 40% * 50 RON = 20 RON suplimentar, deci total 50 + 20 = 70 RON.
Practic, achiziționând un abonament, contravaloarea acestuia o recuperezi din câteva achiziții de opțiuni de promovare (să zicem 8 -15, funcție de valoarea lor) !!!
II. Funcționale
În al doilea rând, există niște limite privind numărul maxim de anunțuri pe care un utilizator le poate posta pe site într-un anumit interval de timp.
1. Pentru membrii fără abonament se presupune că postează ocazional și nu au nevoie de un număr prea mare de anunțuri, de regulă limita este de 10-15 anunțuri postate pe lună. Utilizatorii care dețin abonamente premium au un număr mult mai mare de anunțuri la dispoziție.
2. Doar utilizatorii cu abonament premium (Silver, Gold, Platinum) pot activa Profil Business